Matilda Olofsson

Here I Am
 
Eftersom att nu väljer att starta en ny blogg så tänkte jag dela med mig lite av vad denna blogg kommer att handla om..
 
I November 2012 valde jag att anlita en peronlig tränare för att i huvudsak få hjälp med min kost, för att jag då kände själv att jag började få en störd syn på mat, vilket skrämde mig rejält.. Att anlita Jocke (min personliga tränare) är bland det bästa jag någonsin har gjort.. Det började med att jag köpte tre PT-timmar så att säga, så att han skulle kunna få en chans att se vad som behövder för just min kropp osv för att sedan kunna fortsätta med det själv.. Men redan efter första tillfället var jag fast. Jag har sedan i November tränat en gång i veckan med honom och har utvecklats så otroligt mycket både fysiskt men också väldigt mycket psykiskt. Jag har ALDRIG mått så bra som jag har gjort sen i November. OCH jag har då aldrig varit så nöjd med min egna kropp som jag är idag. Jag äter väldigt cleant, var tredje timme och tränar 4-5 gånger i veckan. Målet är nu att bara öka och öka i muskelmassa, få väldigt synliga magrutor och klara av att göra 8 chinups.
 
Så ja, denna blogg kommer i pricip bara handla om kost och träning.. Hoppas ni kan bli lika inspirerade som jag är, även om jag inte kommer uppdatera med flera inlägg om dagen. Dett gör jag mycket för att också själv kunna följa min utveckling.
 
Här har ni en bild från när jag började köra med Jocke i November
 
 
Och här är en bild jag tog häromdagen.. Dock väldigt suddig tyvärr